Marketing Drenthe

Stichting Marketing Drenthe is in 2007 in opdracht van de Provincie opgericht. Marketing Drenthe is de afgelopen jaren verantwoordelijk geweest voor het verbeteren van het imago van Drenthe op het gebied van toerisme, wonen en werken, met de ultieme doelstelling een bijdrage te leveren aan de economische ontwikkeling binnen deze sectoren. 

Nieuwe koers
De Provincie Drenthe werkt voortvarend aan de versterking van de vrijetijdseconomie van Drenthe en Drenthe als vijfsterren-fietsprovincie. Marketing Drenthe gaat de komende jaren verder inhoud geven aan deze ambities en speerpunten, maar zoekt bovenal aansluiting bij wat er speelt in de vrijetijdssector. De organisatie verlegt zijn focus van de integrale aanpak wonen – werken – toerisme naar het versterken van de vrijetijdseconomie. Marketing Drenthe gaat dit doen met een gedegen aanpak, waarbij de (potentiële) gast centraal staat. Een aanpak die vanuit een duidelijke visie, onderbouwd met cijfers en trends, vertaald is naar een stevige strategie. Een strategie waarbij Marketing Drenthe het belangrijk vindt dat deze kan rekenen op een stevig draagvlak en betrokkenheid van stakeholders in de toeristisch recreatieve sector. 

Wilt u meer weten?
Download dan de brochure over de nieuwe koers

Delen & opslaan

Vind ik leuk
Deel op twitter
Maak favoriet
Stuur per email

Mijn favorieten

U heeft nog geen favorieten toegevoegd.